Jelen Ászf hatálya a Szolgáltató weblapján (https://www.apaholy.hu) létrejövő jogviszonyokra terjed ki. Jelen Ászf folyamatosan elérhető a következő weboldalról: https://www.apaholy.hu/aszf és letölthető, továbbá bármikor kinyomtatható
SZOLGÁLTATÓ ADATAI:
A szolgáltató neve: T.G.L. Holding Kft.
A szolgáltató székhelye (és egyben a panaszügyintézés helye): 6721 Szeged, Vidra u.2.
A vállalkozás üzleti tevékenységének (üzlete, telephelye) postai címe: 3235 Mátraszentistván, Petőfi S. u. 68/A.
A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: matra@apaholy.hu telefonszám: 70/709-1995 Cégjegyzékszáma: 06-09-023052, Adószáma: 25765672-2-06, Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve: Szegedi Törvényszék Cégbírósága
A szerződés nyelve: magyar
A tárhely-szolgáltató neve, címe, e-mail címe:
DOTROLL Kft.
Cím: 1148 Budapest, Fogarasi út 3-5.
Tel.: +36 – 1 – 432 – 3232
Fax: +36 – 1 – 432 – 3231
E-mail: support@dotroll.com
2.1. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
2.2. A jelen Szabályzat 2022. október 01. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot (a módosításra okot adó körülmények: foglalási költség változása, jogszabály-változás, üzleti érdek, céggel kapcsolatos változások). A módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt 15 nappal a weboldalon közzéteszi – mely idő alatt a Felhasználó jogosult a szerződéstől elállni, vagy azt felmondani. Felhasználók a weboldal használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldal használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.
2.3. Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.
3.1. A weboldalon nem szükséges regisztráció a weboldalon kínált szállás lefoglalásához, vásárlásához.
3.2. Felhasználó a weboldalon történő vásárlásával kijelenti, hogy jelen ÁSZF, és a weboldalon közzétett Házirend és Adatkezelési tájékoztató feltételeit megismerte és elfogadja, az adatkezelésekhez hozzájárul.
3.3. Felhasználó a vásárlás során köteles a saját, valós adatait megadni. A vásárlás során megadott valótlan, vagy más személyhez köthető adatok esetén a létrejövő elektronikus szerződés semmis. Szolgáltató kizárja felelősségét, amennyiben Felhasználó más nevében, más személy adataival veszi igénybe szolgáltatásait.
3.4. A Szolgáltatót a Felhasználó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető foglalási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.
4.1. A megjelenített termék (szállás foglalása) kizárólag online rendelhetők meg. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a helyi idegenforgalmi adót.
4.2. A weboldalon Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékről fotót jelenít meg. A termék adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, illusztrációként szerepelhetnek.
4.3. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akcióról és annak pontos időtartamáról.
4.4. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a weboldal felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron értékesíteni, hanem felajánlhatja a helyes áron történő értékesítést, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától. Jelentős eltérésnek minősül az adott termék vagy szolgáltatás piaci értékétől akár pozitív-, akár negatív irányban minimum 50 %-ban történő eltérés.
4.5. A 4.4 pontban ismertetett mértékű hibás ár esetén feltűnő értékaránytalanság áll fenn a szolgáltatás valódi és feltüntetett ára között, amit egy átlagfogyasztónak is azonnal észlelnie szükséges. A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) alapján a szerződés a felek akaratának kölcsönös és egybehangzó kifejezésével jön létre. Amennyiben a felek nem tudnak megállapodni a szerződéses feltételekben, azaz nincs meg a felek akaratát kölcsönösen és egybehangzóan kifejező nyilatkozat, abban az esetben nem beszélhetünk érvényesen létrejött szerződésről, amelyekből jogok és kötelezettségek fakadnának. Ennek alapján a hibás/téves áron visszaigazolt megrendelés semmis szerződésnek tekintendő.
5.1 A szállás elfoglalásának feltétele a személyes dokumentumok bemutatása minden vendégre nézve.
5.2 A szolgáltatások teljes összegének megfizetése
5.3 Kaució fizetése háziállat esetén a házirendben foglaltak szerint.
6.1. A Vendégház csak egyben kiadó, összetartozó családok, baráti társaságok részére. Maximális létszám: 12+4 fő.
6.2. A Szolgáltató nem tartózkodik a Vendégházban.
6.3. A vendégek mint Szerződő felek , a 3235 Mátraszentistván, Petőfi S. u. 68/A. sz. alatti 7 hálószobás, 6 fürdőszobás, teljesen felszerelt konyhával, nappali-étkező helyiséggel, kerttel, kerti bútorokkal, parkolóval, medencével, szaunával, dézsával rendelkező vendégházat és szolgáltatásait egyéb szállásként, üdülési, pihenési célból saját felelősségükre veszik igénybe. A házban illetve a kertben található berendezéseket és felszerelést, -ideértve hozzáértés esetén a kerti grill, bográcsozó hely gondos használatát, – az Önök rendelkezésére bocsátjuk ott tartózkodásuk alatt.
6.4. A házban illetve a parkolóban, tárolóban lévő személyes vagyontárgyaikért, valamint a ház és környezete nem rendeltetésszerű használatából eredő személyi sérülésekért, illetve a házban keletkezett károkért felelősséget nem tudunk vállalni. A vendégek és meghívottaik által a házban, annak berendezéseiben, környezetében okozott károkért egyetemleges kártérítési felelősség terheli a Vendégeket.
7.1. A Vendég a honlapon található foglaló felület alkalmazásával tud szállást foglalni vagy szóban, vagy írásban megküldött ajánlatkérésére a Szolgáltató árajánlatot küld. Az árajánlatra történő válasz hiányában az árajánlat 2 napos türelmi idő után törlésre kerül.
7.2. A foglalás a teljes szállásköltség 50 %-ának megfizetését követően jön létre és egyben a Házirend, a Foglalási és Lemondási Feltételek és az ÁSZF automatikus elfogadását jelenti.
7.3. A szóban leadott foglalás, megállapodás, módosítás, vagy annak a Szolgáltató általi szóbeli visszaigazolása nem szerződés értékű.
7.4. A Szerződés tartalma kiterjed a szolgáltatás tárgyára, helyére, időtartamára, árára, valamint a Foglalási és Lemondási Feltételekre, illetve a vonatkozó ÁSZF-re és Házirendre.
7.5. A Szerződés módosításához, kiegészítéséhez a felek általi írásos megállapodás szükséges. Már véglegesített és visszaigazolt foglalás más dátumra történő áthelyezésére, vagy a létszám módosítására a szabad kapacitás függvényében van lehetőség.
7.6. A Szolgáltató a vendégház meghirdetett árait a részvételi díj megfizetéséig előzetes bejelentés nélkül szabadon változtathatja.
7.7. Az árak tartalmazzák az általános forgalmi adó (ÁFA) ajánlattételkor érvényes, törvény által szabályozott mértékét.
7.8. A helyi idegenforgalmi adó a szállásdíjon felül extra fizetendő a helyszínen Vendég/éj alapon. Az idegenforgalmi adó fizetési kötelezettség a 18-70 közötti személyekre vonatkozik.
7.9. A honlapon és egyéb fórumokon meghirdetett közvetített szolgáltatásokért és e szolgáltatások közben bekövetkezett balesetekért és károkért a Vendégház üzemeltetője nem vállal felelősséget és nem terheli felelősség. A meghirdetett szolgáltatásokat a Vendég saját felelősségére veszi igénybe.
7.10. A lefoglalt, de a Vendég szálláshelyen való tartózkodása alatt igénybe nem vett, illetve módosított szolgáltatások (szállás, közvetített szolgáltatások,) pénzbeli visszatérítésére nincs lehetőség.
8.1. A vendég a szállást az igénybevétel napján 16.00 óra után veheti igénybe. Kijelentkezés (check-out) az utolsó tartózkodási napon délelőtt 10.00-ig. Előzetes megállapodás esetén a kijelentkezési és bejelentkezési időpont megváltoztatható.
8.2. A Vendég a szálláshelyre érkezéskor a hatályos jogszabályoknak megfelelően személyazonosságát köteles a szállás elfoglalása előtt igazolni. A kitöltött és aláírt bejelentővel a vendég elfogadja a szálláshely Általános Szerződési Feltételeit illetve a szálláshely kifüggesztett Házirendjét.
8.3. A Vendég hibájából keletkező sérülésekért a Szálláshely nem vállal felelősséget. A rongálás miatti költségeket a szálláshely a vendégre terheli.
8.4. A házban tilos a dohányzás.
9.1. A Szálláshely jogosult a szerződést felmondani és a szolgáltatásnyújtást megtagadni amennyiben:
– a Vendég nem teljesítési fizetési kötelezettségét
– a vendég nem rendeltetésszerűen használja a szálláshelyet
– fertőző betegségben szenved
– drog, alkohol befolyása alatt áll
– elfogadhatatlan, erkölcstelen, erőszakos, összeférhetetlen magatartást tanúsít a házban és környezetében.
– a feleken kívül álló okok, úgynevezett Vis Major (háború, tűz, árvíz, időjárásbeli viszontagság, áramhiány, műszaki hiba, sztrájk bekövetkezése), esetén, melyek felett a fél nem bír ellenőrzéssel
10.1. A Vendég jogosult a Szálláshely szolgáltatási körbe tartozó rendeltetésszerű használatára,
10.2. A Vendég jogosult a szálláshely berendezéseinek, eszközeinek használatára.
10.3. A Vendég, hozzáértés esetén, jogosult a Szolgáltató vendégházban található kerti grill, sütögető, bográcsozó, szauna rendeltetésszerű, gondos használatára. A medencefedés és a kandalló használatához a személyzet közreműködését kell a vendégnek kérnie, erre önállóan nem jogosult, minden ennek megszegéséből eredő kárért a Vendég felel.
10.4. A tartózkodás idején felmerülő bármely probléma esetén a szolgáltató honlapján feltüntetett telefonon illetve írásban a matra@apaholy.hu címen elérhető, a probléma mielőbbi megoldása érdekében.
11.1. Vendég köteles legkésőbb a távozáskor kiegyenlíteni az igénybe vett szolgáltatások ellenértékét és a szállás árából fennmaradt összeget.
11.2. Gondoskodni arról, hogy a felügyelete alá tartozó 18 év alatti gyermekek csak felnőtt felügyelete alatt tartózkodjanak a szálláshelyen.
11.3. Vendég köteles az általa, vagy a felügyelete alá tartozó személyek által okozott kárt a szolgáltatónak megtéríteni. Amennyiben a kár javítása, elhárítása miatt a vendégházat nem lehet kiadni, úgy az ezen időtartamra kieső jövedelmet is köteles a vendég megtéríteni.
11.4. A Vendég adatok megadása során megadott téves adatokért, és az azokból adódó károkért semmilyen formában nem vállalunk felelősséget a hibás adatokból eredő esetleges téves teljesítésért.
11.5. A Vendég kötelessége a szolgáltatás választott fizetési mód szerinti megfizetése. A választott fizetési módtól a Vendég csak a Szolgáltató előzetes hozzájárulásával térhet el.
11.6. A vendég a gépészeti helyiségekbe nem léphet be, lezárt szekrényeket nem nyithatja ki.
11.7. A vendég a szolgáltatásokat, a medencét, dézsát, szaunát, edzőszobát, sportpályát – továbbiakban wellnes rész – az alábbi előírások betartása mellett veheti igénybe.
12.1. A Szolgáltatónak jogában áll a Vendég által megrendelt és véglegesített, de Vendég által igénybe nem vett szálláshely szolgáltatásra beérkezett szállásköltség összegének megtartása jelen ÁSZF-ben és Foglalási és Lemondási feltétekben rögzítettek szerint.
A Szolgáltató kötelezettsége felelőssége
13.1. A Szolgáltató köteles a vendég tartózkodása alatti panaszát kivizsgálni és megtenni a szükséges lépéseket a probléma kezelésére.
13.2. A Szolgáltató köteles telefonos elérhetőségét megadni a Vendégnek, az ott tartózkodása alatt esetleg felmerült problémák, kérdések rendezése érdekében
13.3. Szolgáltató nem vállal felelősséget a vendég által behozott elektromos berendezésekért, azok okozta károkért a vendég a felelős.
13.4. Szolgáltató felelőssége nem terjed ki a vendég által saját maga okozott károkra illetve a vendégek körén kívül álló elháríthatatlanul bekövetkezett károkra. A Szolgáltató nem felel olyan károkért, amelyek, erőhatalom, természeti csapás (vis major), vagy egyéb, a Szolgáltató érdekkörén kívülálló ok, illetve esemény folytán következnek be, amelyekért a Szolgáltató nem tehető felelőssé.
13.5. Szolgáltató nem vállal felelősséget a szolgáltató közösségi tereiben illetve szobáiban hagyott személyes tárgyakért, értéktárgyakért, készpénzért.
13.6. A Szolgáltató parkolójában hagyott értéktárgyakért a Szolgáltató nem vállal felelősséget.
13.7. A Szolgáltató a Szolgáltatást a Vendég részére folyamatosan biztosítja a Vendég fizetési kötelezettségének teljesítése ellenében.
13.8. A Szolgáltató az árváltozás jogát fenntartja. Az oldalon lévő esetleges hibákért felelősséget nem vállal. Az ellenérték tartalmazza a szolgáltatásnak megfelelő terhelő közterheket, illetve az Általános Forgalmi Adó (ÁFA)-t, a személyenként és éjszakánként fizetendő idegenforgalmi adó kivételével.
13.9. A Szolgáltató a vásárló Vendég adatait a szerződés teljesítése, és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja, azokat azonban továbbadni sem reklámfelhasználás sem egyéb célra – a Vendég kifejezett hozzájárulása hiányában – nem jogosult.
13.10. Vendég bejelentések, panaszok kezelése: A Vendég a fenti szolgáltatással kapcsolatban észlelt hibákat a Szolgáltatónak személyesen, telefonos ügyfélszolgálatán, valamint a matra@apaholy.hu e-mail címen jelentheti be. A Szolgáltató a bejelentéseket, panaszokat minden esetben 30 napon belül kivizsgálja, és a vizsgálat eredményéről a bejelentés módjának megfelelően tájékoztatja a Vendéget.
14.1. A foglalás a Foglalási és Lemondási Feltételek illetve az ÁSZF elfogadásával, a teljes szállásdíj 50 %-ának előre történő megfizetése után érvényes. Amennyiben a kért összeg a foglalás napján nem érkezik meg, Szolgáltató ajánlati és szolgáltatási kötelezettsége is megszűnik.
14.2. A 50 % megfizetése történhet átutalással és bankkártyával. A fennmaradó szállásdíj legkésőbb a távozás napján banki átutalással fizetendő. 30 napon belüli lemondás esetén az 50 %-ot nem tudjuk visszatéríteni.
14.3. Lemondási díj
– 30 napon túl történt lemondás esetén a megrendelt szolgáltatások 0 %-a,
– 30 napon belül történt lemondás esetén a megrendelt szolgáltatások 50 %-a,
– 48 órán belüli lemondás vagy no-show esetén a megrendelt szolgáltatások 100 %-a fizetendő lemondási díj. Vendég kijelenti, hogy a lemondási díjakat arányosnak tekinti és azokat elfogadja, ellenkező esetben a foglalását nem véglegesítheti.
14.4. Az írásos lemondásnak a megjelölt időpontig a szállásadóhoz meg kell érkeznie.
14.5. Amennyiben a vendég a jelzett napon nem érkezik meg, és lemondás nem történt, úgy a Vendégházat az Üzemltető a megrendelés hátralévő időtartamára kiadhatja.
15.1 A Vendég ha kutyával érkezik, meghatározott összegű kaució fizetésére köteles készpénzben, mely összeget a szállás elhagyásakor, amennyiben semmilyen kár nem keletkezett egy összegben visszakapja. Amennyiben az ott tartózkodás ideje alatt a Vendég az ingatlanban, használati tárgyakban vagy eszközökben kárt okoz, azt köteles megtéríteni, illetve ezen összeg a kaucióból levonásra kerül.
15.2 Vendég a szálláshelyen okozott kárt a szállásadóval a helyszínen köteles rendezni.
16.1. Ha az online fizetéssel kapcsolatban kérdése, észrevétele van, hívja az ügyfélszolgálatunkat.
16.2. A szolgáltató megrendelés során keletkezett és birtokába jutott adatokat tárolja, azaz a kártyabirtokos vagy megrendelő vendég nevét kizárólag a kártyabirtokos által engedélyezett tranzakció végrehajtása céljából használhatja fel. A szolgáltató a tranzakció során keletkezett egyéb más adatokkal nem rendelkezik.
16.3. A vásárló Vendég hibájából eredően jelszavának harmadik személy által történő felhasználásból adódó károkért Szolgáltató felelősséget nem vállal. Vendég kijelenti, hogy a megrendelt és teljesített szolgáltatások ellenértékét vissza nem követeli. A Vendég hibájából történt hibás, téves adatbevitelből, megrendelés elírásból
származó károkért a Szolgáltató semmilyen felelősséget, visszafizetést, visszatérítést nem vállal. A hibás adatok megadása miatt keletkezett károkért a szolgáltató felelősséget nem vállal, a bejelentett reklamációkat haladéktalanul kivizsgálja, és lehetőségeihez mérten kezeli.
A weboldal adatkezelési tájékoztatója elérhető a következő oldalon: https://www.apaholy.hu
18.1. Amennyiben Felhasználónak valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a honlapon közzétett telefonon, e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.
18.2. Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a Vendég a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a Vendégnek.
18.3. Az írásbeli panaszt a Szolgáltató 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja.
18.4. Tájékozatjuk, hogy a panaszának elutasítása esetén panaszával hatósági vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti, az alábbiak szerint:
18.5. A Fogyasztó panasszal fordulhat a fogyasztóvédelmi hatósághoz:
18.6. A Fogyasztónak panasza esetén lehetősége van békéltető testülethez fordulni, melyek elérhetőségét a www.bekeltetes.hu honlapon talál.
18.7. A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a Szolgáltató kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.
19.1. Miután a www.apaholy.hu, mint weboldal szerzői jogi műnek minősül, tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése (többszörözése), újra nyilvánossághoz történő közvetítése, más módon való felhasználása, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.
19.2. A weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni írásos hozzájárulás esetén is csak az adott weboldalra való hivatkozással lehet.
19.3. A Szolgáltató fenntartja minden jogát szolgáltatásának valamennyi elemére, a domain-neveire, az azokkal képzett másodlagos domain nevekre valamint az internetes reklámfelületeire.
19.4. Tilos a weboldal tartalmának, illetve egyes részeinek adaptációja vagy visszafejtése; a felhasználói azonosítók és jelszavak tisztességtelen módon történő létesítése; bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a weboldalon vagy azok bármely része módosítható vagy indexelhető.
19.5. Az A Páholy név szerzői jogi védelmet élvez, felhasználása a hivatkozás kivételével kizárólag a Szolgáltató írásos hozzájárulásával lehetséges.
19.6. Felhasználó tudomásul veszi, hogy a felhasználási engedély nélküli felhasználás esetén Szolgáltatót kötbér illeti meg. A kötbér összege képenként bruttó 50.000 Ft, illetve szavanként bruttó 2.000 Ft. Felhasználó tudomásul veszi, hogy ezen kötbérkikötés nem túlzó, és ennek tudatában böngészi az oldalt. A szerzői jogi jogsértés esetén Szolgáltató közjegyzői ténytanúsítást alkalmaz, melynek összegét szintén a jogsértő felhasználóra hárítja.
20.3. Amennyiben Szolgáltató a Szabályzat alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az, hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan a Szabályzat valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.
20.4. Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.
20.5. Felek rögzítik, hogy a Szolgáltató honlapja Magyarországon működik, karbantartását is itt végzik. Mivel az oldal más országokból is meglátogatható, ezért a felhasználók kifejezetten tudomásul veszik, hogy a felhasználó és a Szolgáltató viszonylatában az irányadó jog a magyar jog. Amennyiben a felhasználó fogyasztó, úgy a Pp. 26. § (1) bekezdése alapján a fogyasztóval szemben a jelen szerződésből eredő vitás ügyekben az alperes (fogyasztó) belföldi lakóhelye szerinti bíróság kizárólagosan illetékes.
20.6. Szolgáltató a honlapon található szolgáltatásokhoz való hozzáférés vonatkozásában nem alkalmaz eltérő általános hozzáférési feltételeket a Felhasználó állampolgárságával, lakóhelyével vagy letelepedési helyével kapcsolatos okokból.
20.7. Szolgáltató – az általa elfogadott fizetési módok tekintetében – nem alkalmaz eltérő feltételeket a fizetési műveletre a Felhasználó állampolgárságával, lakóhelyével vagy letelepedési helyével, a fizetési számla számlavezetési helyével, a pénzforgalmi szolgáltató letelepedési helyével vagy a készpénz-helyettesítő fizetési eszköz Unión belüli kibocsátásának helyével kapcsolatos okok miatt.
Mátraszentistván, 2022.12.01.